iLa's FotoPage

By: iLa cayang

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Wednesday, 15-Nov-2006 03:35 Email | Share | | Bookmark
Langkawi Tour

airasia
arrival..
my room
View all 56 photos...
Tour d` Langkawi..


Wednesday, 15-Nov-2006 02:34 Email | Share | | Bookmark
Sehari sebelum syawal

doh chocolate chip...
hasil kuih semperit aku...
chocolate chip ...rangup & sedappp..
Tahun ni asalnya takmo buat kuih tapi last minute atas permintaan..aku buat gak 2 jenis biskut. Tapi malam raya tu aku masak sup tulang untuk sekali hidangan di pagi raya. Alhamdulillah sup & cookies aku dapat sambutan ramai. Sesapa yang datang lambat, tak dapekla nak rasa hasil masakan aku. Kenala tunggu raya haji nanti..hehehehe


Tuesday, 1-Aug-2006 07:47 Email | Share | | Bookmark
Kenangan Terindah

ISTAC....
meja bersidang..hehe
tempat aku jogging b4 main netball..
View all 12 photos...
1st Ogos 2002, kali pertama aku melangkah ke alam pekerjaan sebenar. Ni lah tempatnya aku memulakan kerjaya. Walaupun keadaannya nampak cam x selesa tapi sebabkan kawan-kawan kat sana..aku jadi seronok bekerja. x kira la kita ni pegawai atau sesapa je..semuanya kawan.
Tapi semuanya tinggal kenangan. Aku pun dah pindah ke HQ. Ramai gak yang ditukarkan ke tempat lain. Apa pun ada gak gambar-gambar yang sempat aku amik untuk aku jadikan kenangan terindah. Segala pahit manis semuanya di sini.....


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net